2018 m. sausio 8 d., pirmadienis

Cukrus ir 59 priežastys jį įvertinti

Jūsų dėmesiui konspektas apie cukraus vartojimą
Nepriklausome tiems, kurie draudžia, todėl dalinamės, nes tikime, kiekvienas gali būti sąmoningas.
Na, o jei jums saldumynai problema - nesmerkite savęs, net negalvokite barti savo vaikų už tai ką jie kopijuoja.
Tiesiog tai - jūsų pasirinkimas ir tiek, o baimė tikrai jums pakenks, todėl viskas bus gerai.




Gero skaitymo ir testo!

2017 m. gruodžio 14 d., ketvirtadienis

Trumpai apie prostatą ir ką daryti?

Ką daryti, žinoma, teksto gale.
Beje, negaliu nepaminėti, kad ką daryti mažai priklauso nuo to kokia jums parašys diagnozę:
- mąstyti
- geri
- valgyti
- valytis
- judėti
BET VIS TIK
Pasiremsime oficialia statsitika, jokių burtų.
Nuo ko miršta vyrai matome schemoje.


























Kaip ten bebūtų, svarbiausia problema vis tik kraujotaka (skysčiuose esančio deguonies apykaita).
Nors vyrai labiausiai atakuojami dėl prostatos, netikite žiūrėkite ką rodo ir ką rašo.
Lietuvoje 2016 m. mirė 41 106 žmonės,
2016 m. Lietuvoje mirė 20 328 vyrai. 

Daugiausia (47,8 proc.) vyrų mirė nuo kraujotakos sistemos ligų.
Nuo piktybinių navikų 2016 m. Lietuvoje mirė 4 525 vyrai, t. y. 22,3 proc. visų mirusių vyrų.
Daugiausiai vyrų mirė nuo trachėjos, bronchų ir plaučių, priešinės liaukos ir skrandžio piktybinių navikų.

Nuo priešinės liaukos navikų mirė 561 vyras, palyginimui nuo Kraujotakos sistemos ligų - 9717 vyrai. (Kuo reikia rūpintis?)

11,4 proc. visų 2016 m. mirusių vyrų žuvo dėl išorinių mirties priežasčių.
Ketvirtoje vietoje vyrų mirties priežasčių struktūroje yra virškinimo sistemos ligos.

Kaip ten bebūtų, svarbiausia problema vis tik kraujotaka (skysčiuose esančio deguonies apykaita).
Ką daryti vis tik su ta priešine liauka (prostata)?
Yra jums 50 metų ("dėl prostatos" mirštama nuo 50 metų) ar nėra, kaime ar mieste ("dėl prostatos" mirštama daugiau) gyvenate, tiesiog sekite gamtos dėsniais, štai 12 patarimų prostatos sveikatos profilaktikai:
geras miegas;
padidinkite antioksidantų suvartojimą;
vitamino D lygio didinimas;
natūralių valymo priemonių, kuriose nėra kenksmingų ksenoestrogenų, vartojimas; priešuždegiminė dieta;
suaktyvinti žarnyno peristaltika ;
pertraukiamas badavimas;
Cinko ir magnio papildomas vartojimas
Naudokite aukštos kokybės omega-3 papildus.
Atkreipkite dėmesį į kitus papildus, įskaitant vitaminus D3, K2, probiotikus ir priešuždegiminius junginius, tokius kaip kurkuminas, sulforafanas, resveratrolis ir pterostilbenas bei žaliosios arbatos ekstraktas (EGCG).



Renkatės jūs, svarbiausia, atsisakykite baimės.